marți, 31 august 2010

Leapşa.

LEAPSA

Principala trasatura a caracterului meu: umorul

Calitatea pe care o prefer la un barbat: umorul,amabilitatea nu ştiu.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: nu ştiu.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: mă binedispun mereu şi sunt alături de mine.

Principalul meu defect: guralivă.

Ocupatia mea preferata: fotografierea

Visul meu de fericire: să merg de 2 ori pe săptămână în cluj.=))

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa mi se intample ceva rau

Ce-ati vrea sa fiti? nu ştiu.:-?

Tara în care-as vrea sa traiesc: Anglia.Londra. dar cu toţi prietenii mei de aici.

Culoarea preferata: albastru.

Floarea preferata: orhideea.

Pasarea preferata: papagal.

Prozatorii mei preferati: Roald Dahl,Stephenie Mayer

Poetii mei preferati: Nu mă iau după autori. dacă o poezie e bună,atunci aşa să fie.

Eroul meu preferat: nu am.

Eroina mea preferata: nu am.

Compozitorii prefera?i: nu am.

Pictorii preferati: nu am.

Eroii din viata reala: nu am.

Eroinele din istorie: nu am.

Bautura si mancarea preferate: bătura.:cola/md/limonadă. mâncare: pizza:-?.

Numele preferat: nu am.

Ce detest cel mai mult: minciuna şi suferinţă.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu am.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: hă?

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: să pot controla minţile oamenilor>:).

Cum as vrea sa mor: repede.

Starea de spirit actuala: nerebdătoare.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: .

leapşa de la Daiana. şi eu o dau mai departe cui vrea să o ia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu